Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał News 24 startuje we wtorek od 7 rano, ale do widzów trafi w połowie lutego

News 24 ma być telewizją informacyjną z wiadomościami z kraju i ze świata, ale też anteną udostępniającą miejsce dla samorządów (fot. Pixabay.com)

Zarząd Astro SA, właściciela kanału informacyjnego News 24, poinformował o planowanym starcie emisji technicznej, zaplanowanej na 1 lutego o godzinie 7. Prezes spółki Ryszard Krajewski wyjaśnia jednak, że sygnał trafi do widzów dopiero za ok. dwóch tygodni.

Spółka poinformowała, że zatrudniła niezbędny personel odpowiedzialny za aspekty techniczne, operatorskie, redakcyjne, wydawnicze oraz prezenterów telewizyjnych i w tym momencie posiada ponad 60 pracowników i współpracowników.

W rozmowie z "Presserwisem" Ryszard Krajewski wyjaśnia, że informacje dotyczące składu newsroomu będą pojawiały się na stronie spółki. - Technicznie spółka rusza 1 lutego - mówi. Dodaje jednak, że zanim sygnał dotrze do odbiorców, widzowie będą musieli poczekać kilkanaście dni. - Po dostarczeniu sygnału do punktu styków zostanie przekazany do operatorów, którzy w przypadku podpisania umowy udostępnią go odbiorcom.

- Kanał rusza, nie ma tutaj żadnych opóźnień - dodaje. Początkowy termin produkcji programu - 1 września - nie został jednak dotrzymany. O tym, że ruszy on na początku lutego przedstawiciele firmy zapewniali "Presserwis" w połowie stycznia. - Pierwsze dni będą na rozruch - stwierdza Krajewski, który wspomina, że po wypuszczeniu sygnału "Superstacji", jako pierwszy trafił on do widzów telewizji Toya w Łodzi po 11 dniach.

Andrzej Andrysiak, redaktor naczelny News 24, nie podał nazwisk zatrudnionych dziennikarzy, wyjaśniając, że w przypadku spółki giełdowej informacja ta musi zostać najpierw podana na jej stronie internetowej.

(KAP, 31.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.