Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok i Papaya Young Creators podejmują współpracę przy 9. edycji konkursu

Papaya Young Creators (wcześniej Papaya Young Directors) zmienia formułę. Pomagać w tym ma TikTok, który dołącza do partnerów głównych projektu i obejmuje mecenatem Creative Playground by TikTok – dwie nowe kategorie, z których jedna ma być otwarta.

TikTok Branded Stories to format, w którym będzie należało zrealizować temat zadany przez jedną z marek – partnerów głównych - tak, by jak najlepiej wpisać się w przestrzeń medialną TikToka. Na finalistów czekać ma wsparcie finansowe na realizację projektów, ale także pomoc mentorska i realizacyjna.

Czytaj też: Metaverse, TikTok i kreatywni twórcy to trendy marketingu 2022 wg raportu Kurio i i agencji z sieci thenetworkone

TikTok Unique Stories natomiast to zaproszenie dla wszystkich twórców wideo, także spoza branży reklamowej. Tutaj oceniane będą gotowe produkcje, które mają uwzględniać charakterystykę TikToka oraz realizować zadany motyw. Jest nim "różnorodność" w jak najszerszym znaczeniu tego terminu, np.: miłości, fizyczności, tożsamości i poczucia przynależności.

- Poprzez partnerstwo w ramach Papaya Young Creators chcemy nie tylko wspomóc rozwój lokalnej branży kreatywnej, ale także zwrócić uwagę na istotne zjawiska społeczne – mówi Rafał Drzewiecki, head of global business marketing w TikTok CE.

Czytaj też: Iwona Kołodziejek szefową działu sprzedaży TikToka w Europie Centralnej

- Zmiana nazwy konkursu oraz współpraca z TikTokiem jest zwieńczeniem kierunku, w jakim program ewoluował już od dawna. Z roku na rok przyciągaliśmy nie tylko kandydatów i kandydatki na reżyserów i reżyserki, ale też osoby tworzące w ramach innych specjalizacji. Chcemy pokazać, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii — na efekt końcowy składa się wiele talentów - mówi Eja Trzcińska, head of Papaya Young Creators.

Oficjalny start konkursu zaplanowany jest na 31 stycznia.

(AMS, 24.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.