Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym w TVP najdroższe reklamy przy skokach na igrzyskach, w TVN - przy "Faktach"

W TVN - podobnie jak przed rokiem - najdroższe są "Fakty" (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

W cenniku reklamowym TVP na luty najwyżej wyceniane są skoki narciarskie podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, a w TVN - "Fakty".

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy konkursie skoków 6 lutego wczesnym popołudniem trzeba zapłacić 84 tys. zł. Ceny reklam przy "Wiadomościach" dochodzą do 69,8 tys. zł, a przy nadawanej po nich "Pogodzie" - do 69,6 tys. zł (o 3,3 proc. mniej niż w lutym 2021 roku). Tańsze są spoty przy serialu TVP 2 "M jak miłość" - sięgają 65,7 tys. zł (spadek o 32,6 proc.).

Czytaj też: Telezakupy Studia Moderna znikają z kolejnych kanałów telewizyjnych

W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach" kosztują 56,2 tys. zł, czyli o 12,5 proc. mniej niż w lutym 2021 roku. Ceny spotów przy "Sporcie" dochodzą do 45,1 tys. zł (spadek o 14,9 proc.), a przy "Pogodzie" - do 39,7 tys. zł (spadek o 19 proc.). Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamy przy powtórkach "Kuchennych rewolucji" (w czwartki o 21.30) - do 39,3 tys. zł (o 17,6 proc. mniej).

(KOZ, 19.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.