W lutym w TVP najdroższe reklamy przy skokach na igrzyskach, w TVN - przy "Faktach"
W TVN - podobnie jak przed rokiem - najdroższe są "Fakty" (fot. Cezary Piwowarski/TVN)
W cenniku reklamowym TVP na luty najwyżej wyceniane są skoki narciarskie podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, a w TVN - "Fakty".
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy konkursie skoków 6 lutego wczesnym popołudniem trzeba zapłacić 84 tys. zł. Ceny reklam przy "Wiadomościach" dochodzą do 69,8 tys. zł, a przy nadawanej po nich "Pogodzie" - do 69,6 tys. zł (o 3,3 proc. mniej niż w lutym 2021 roku). Tańsze są spoty przy serialu TVP 2 "M jak miłość" - sięgają 65,7 tys. zł (spadek o 32,6 proc.).
Czytaj też: Telezakupy Studia Moderna znikają z kolejnych kanałów telewizyjnych
W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach" kosztują 56,2 tys. zł, czyli o 12,5 proc. mniej niż w lutym 2021 roku. Ceny spotów przy "Sporcie" dochodzą do 45,1 tys. zł (spadek o 14,9 proc.), a przy "Pogodzie" - do 39,7 tys. zł (spadek o 19 proc.). Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamy przy powtórkach "Kuchennych rewolucji" (w czwartki o 21.30) - do 39,3 tys. zł (o 17,6 proc. mniej).
(KOZ, 19.01.2022)