Telezakupy Studia Moderna znikają z kolejnych kanałów telewizyjnych
Bloki telezakupowe Studia Moderna nadal są obecne m.in. w kanałach należących Michała Winnickiego (screen: YouTube/Marcin Puls)
Bloki telezakupowe Studia Moderna, właściciela m.in. marki Mango, stopniowo znikają z kolejnych kanałów telewizyjnych. Już wcześniej zrezygnowano z całodobowego kanału Mango 24.
Bloki Studia Moderna nie są już emitowane m.in. w Tele 5, Polonii 1 i TVS. - Otrzymaliśmy informację, że centrala firmy w tym roku nie przeznaczyła środków na czas antenowy w telewizji. Była to decyzja klienta, nie nasza - przekazał nam dział reklamy TVS. Z kolei firma Polcast Italia, nadawca Tele 5 i Polonii 1, poinformowała "Press", że współpraca ze Studiem Moderna została wstrzymana za porozumieniem stron.
Bloki telezakupowe Studia Moderna nadal są obecne m.in. w kanałach należących do Michała Winnickiego, w tym telesprzedażowej stacji Super TV. Na pytanie, na jakiej zasadzie dalej współpracuje ze Studiem Moderna, Winnicki odpowiedział: "być może inni nadawcy mieli zawarte umowy na inne okresy". Dodał jednak, że jego firma nie komentuje umów z kontrahentami, które są objęte klauzulą poufności. Studio Moderna nie odpowiedziało na nasze pytania.
Kanał Mango 24 zakończył nadawanie pod koniec lipca 2020 roku. Stacja nadawała przez ponad 18 lat. W 2007 roku nadawcę, spółkę Mango Media, przejął TVN. W 2017 roku sprzedał ją firmie Studio Moderna Polska.
(MNIE, 17.01.2022)