Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała założyły agencję mediową Rozgłos
Założycielkami Rozgłosu są Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała (fot. materiały prasowe)
Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała otworzyły agencję Rozgłos, która oferuje obsługę mediową full service.
Właścicielami agencji Rozgłos są Paulina Złotnicka, Patrycja Puchała i agencja Przestrzeń - strony nie podają, po ile mają udziałów. Nowa firma deklaruje indywidualne podejście w planowaniu kampanii. Zwiększenie efektywności zamierza osiągnąć lepszym integrowaniem badań ilościowych z jakościowymi, know-how z zakresu psychologii i percepcji, a także nowym podejściem do pracy z zespołem tworzącym ideę kampanii.
"Typowy mediowiec poznaje ideę na samym końcu procesu, nie ma szans poczuć jej wyjątkowości. Często także nie ma odpowiednich kompetencji. Dlatego pracujemy blisko z teamami kreatywnymi od samego początku, ale i planujemy zatrudnienie wewnętrznych ekspertów, by wspierali kreatywnie naszych mediowców" – informuje w komunikacie prasowym Patrycja Puchała.
Rozgłos chce oferować nie tylko kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii, ale także możliwość współpracy konsultingowej i koncepcyjnej. Agencja pracuje już dla Health Labs Care, Rodowita i Lovi.
Paulina Złotnicka doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji (Mindshare, Starcom), jak i klienckiej (Kompania Piwowarska, Coty, Żywiec Zdrój i Danone), łącząc obszar mediów z rozwiązaniami digital, PR, badaniami i projektami marketingowymi.
Patrycja Puchała pracowała i po stronie wydawców, i agencji. Współpracowała m.in. z Ringier Axel Springer Polska i ZPR Media. Planowała i prowadziła projekty mediowe online i offline dla takich marek jak P&G, Orcla Care, J&J, BMW czy Avon.
Rozgłos to kolejna obok studia projektowego Wyraz niezależna spółka stworzona z udziałem agencji Przestrzeń.
(AMS, 13.01.2022)