Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP wybrał agencje do drugiego etapu przetargu reklamowego

Poprzednio bank zdecydował się na zakończenie przetargu na agencję reklamową bez jego rozstrzygania (fot. materiały prasowe)

PKO BP, który w listopadzie wystartował z przetargiem reklamowym, wybrał już listę agencji, do których trafi brief reklamowy -  wynika z ustaleń "Press.pl". 

PKO BP, który w listopadzie wystartował z przetargiem reklamowym, wybrał już listę agencji, do których trafi brief reklamowy -  wynika z ustaleń "Presserwisu". 

Agencje mają już za sobą prezentacje portfolio projektów zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat, które miały pokazać doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej, konceptów kreatywnych i efektywnych działań marketingowych. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że agencje, które zakwalifikowały się do kolejnego etapu przetargu, zostały już o tym poinformowane - do połowy stycznia ma do nich trafić brief z zadaniami przetargowymi. PKO BP nie odpowiedział na pytania, ile jest tych agencji, i ile w sumie wpłynęło ofert.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii komunikacji wizerunku oraz poszczególnych produktów i usług, analizę działań reklamowych, tworzenie koncepcji kampanii reklamowych i kompleksowe prace redakcyjne przy tworzeniu e-wydawnictw bankowych. Umowa między agencją a PKO BP ma być podpisana na dwa lata.

To drugie podejście banku do znalezienia agencji reklamowej w ciągu ostatnich dwóch lat. W listopadzie 2020 roku ogłosił on, że rezygnuje z wyboru agencji po trwającym 10 miesięcy przetargu, nie podając powodów tej decyzji.

(AMS, 07.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.