PKO BP wybrał agencje do drugiego etapu przetargu reklamowego
Poprzednio bank zdecydował się na zakończenie przetargu na agencję reklamową bez jego rozstrzygania (fot. materiały prasowe)
PKO BP, który w listopadzie wystartował z przetargiem reklamowym, wybrał już listę agencji, do których trafi brief reklamowy - wynika z ustaleń "Press.pl".
PKO BP, który w listopadzie wystartował z przetargiem reklamowym, wybrał już listę agencji, do których trafi brief reklamowy - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Agencje mają już za sobą prezentacje portfolio projektów zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat, które miały pokazać doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej, konceptów kreatywnych i efektywnych działań marketingowych. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że agencje, które zakwalifikowały się do kolejnego etapu przetargu, zostały już o tym poinformowane - do połowy stycznia ma do nich trafić brief z zadaniami przetargowymi. PKO BP nie odpowiedział na pytania, ile jest tych agencji, i ile w sumie wpłynęło ofert.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii komunikacji wizerunku oraz poszczególnych produktów i usług, analizę działań reklamowych, tworzenie koncepcji kampanii reklamowych i kompleksowe prace redakcyjne przy tworzeniu e-wydawnictw bankowych. Umowa między agencją a PKO BP ma być podpisana na dwa lata.
To drugie podejście banku do znalezienia agencji reklamowej w ciągu ostatnich dwóch lat. W listopadzie 2020 roku ogłosił on, że rezygnuje z wyboru agencji po trwającym 10 miesięcy przetargu, nie podając powodów tej decyzji.
(AMS, 07.01.2022)