Podlaskie szuka agencji do promocji na rynkach zagranicznych
Celem kampanii jest przyciągnięcie inwestorów do województwa (fot. JDX/Wikipedia)
Województwo podlaskie uruchomiło przetarg, w ramach którego poszukuje agencji, która opracuje koncepcję oraz strategię realizacji kampanii promocyjnych województwa na wybranych rynkach zagranicznych.
Przetarg jest częścią projektu "Podlaskie - naturalna droga rozwoju" i jest w 85 proc. finansowany ze środków funduszy europejskich. Kampania ma być stworzona z myślą o Belgii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i o krajach bałtyckich. Grupę docelową stanowić mają potencjalni inwestorzy oraz partnerzy handlowi dla podlaskich przedsiębiorstw. Agencja ma stworzyć projekt kampanii, która wykorzystuje spoty reklamowe w zagranicznych stacjach telewizyjnych, działania w mediach społecznościowych, jak i publikacje artykułów w zagranicznych czasopismach biznesowych i branżowych.
Przybliżony budżet kampanii to niecałe 5,5 mln zł brutto. Oferty można składać do 22 grudnia poprzez platformę zakupową "Wrota Podlasia". Wpłata wadium nie jest wymagana.
(KAP, 14.12.2021)