Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SalesTube i Value Media przeprowadzają launch bezalkoholowego piwa Buh

Browar Tenczynek współpracuje ze wszystkimi agencjami Groupe One (fot. materiały promocyjne)

Agencje Value Media i SalesTube przygotowały launch kampanii promującej nowe piwo w ofercie Browaru Tenczynek - Buh bezalkoholowy.

Launch nowego produktu opiera się na działaniach marketingowych prowadzonych w sieci, za które odpowiadają agencje należące do Group One. Value Media odpowiada za zakup mediów, SalesTube zajmuje się działaniami e-commerce i mar-tech, a agencja Labcon przygotuje produktowy landing page.

Współpraca Group One z Browarem Tenczynek opiera się na modelu "house of communication", w ramach którego spółka współpracuje ze wszystkimi agencjami z grupy.

Buh bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online browaru i w sieci sklepów Żabka.

(KAP, 13.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.