Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tier Investment właścicielem Biznes 24. Ma zwiększyć zatrudnienie i produkcję programów

Stację Biznes 24 w marcu 2020 roku uruchomili Roman Młodkowski i Michał Winnicki (screen: YouTube/Telewizja Biznes 24)

Tier Investment zostanie nowym właścicielem kanału informacyjnego Biznes 24. Dzięki inwestorowi stacja ma zwiększyć zatrudnienie i produkować więcej programów.

Fundusz zarządzany przez Tier Investment kupi 80 proc. udziałów w spółce nadającej Biznes 24, pozostałe zostaną w rękach Romana Młodkowskiego. Dotychczas udziałowcami stacji byli Młodkowski i Michał Winnicki, właściciel m.in. naziemnego kanału Antena HD.

- Inwestycja Tier Investment pozwoli nam na przyspieszenie rozwoju, który w naszym przypadku oznacza więcej ludzi w newsroomie, więcej ludzi w sprzedaży i tym samym więcej atrakcyjnych programów, w tym przede wszystkim newsowych, i szybszy wzrost biznesu - mówi "Presserwisowi" Roman Młodkowski, który pozostanie prezesem zarządu stacji.

Spółka Biznes 24, nadająca uruchomiony w marcu 2020 roku kanał Biznes 24, w zeszłym roku uzyskała 724 tys. zł przychodów ze sprzedaży i poniosła 2 mln zł kosztów działalności operacyjnej. W efekcie zanotowała 1,3 mln zł straty. Z kolei kanał Biznes 24 w pierwszym półroczu 2021 roku miał 0,01 proc. udziału w rynku (dane Nielsen Media).

- Tematyka ekonomiczna nie cieszy się w Polsce dużą popularnością - ocenia Piotr Barełkowski, założyciel nieistniejącej już TV Biznes. - Trudno jest zbilansować przedsięwzięcie, docierając tylko do - jak się szacuje - około 100 tys. osób, dla których tematyka biznesowa jest ważna. Ponadto dziś wszelkie analizy giełdowe i ekonomiczne są dostępne w internecie. Tam koszty produkcji są mniejsze - mówi.

Jak dodaje, niezależne, małe spółki nie są w stanie udźwignąć i zbilansować takiego przedsięwzięcia, a większe szanse mają one w holdingach.

Przypomnijmy, że spółka z grupy z Tier Investment zainwestuje też w nowy kanał News 24, którego produkcja ma zostać uruchomiona do końca stycznia 2022.

(MNIE, 03.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.