Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tier Investment właścicielem Biznes 24. Ma zwiększyć zatrudnienie i produkcję programów

Stację Biznes 24 w marcu 2020 roku uruchomili Roman Młodkowski i Michał Winnicki (screen: YouTube/Telewizja Biznes 24)

Tier Investment zostanie nowym właścicielem kanału informacyjnego Biznes 24. Dzięki inwestorowi stacja ma zwiększyć zatrudnienie i produkować więcej programów.

Fundusz zarządzany przez Tier Investment kupi 80 proc. udziałów w spółce nadającej Biznes 24, pozostałe zostaną w rękach Romana Młodkowskiego. Dotychczas udziałowcami stacji byli Młodkowski i Michał Winnicki, właściciel m.in. naziemnego kanału Antena HD.

- Inwestycja Tier Investment pozwoli nam na przyspieszenie rozwoju, który w naszym przypadku oznacza więcej ludzi w newsroomie, więcej ludzi w sprzedaży i tym samym więcej atrakcyjnych programów, w tym przede wszystkim newsowych, i szybszy wzrost biznesu - mówi "Presserwisowi" Roman Młodkowski, który pozostanie prezesem zarządu stacji.

Spółka Biznes 24, nadająca uruchomiony w marcu 2020 roku kanał Biznes 24, w zeszłym roku uzyskała 724 tys. zł przychodów ze sprzedaży i poniosła 2 mln zł kosztów działalności operacyjnej. W efekcie zanotowała 1,3 mln zł straty. Z kolei kanał Biznes 24 w pierwszym półroczu 2021 roku miał 0,01 proc. udziału w rynku (dane Nielsen Media).

- Tematyka ekonomiczna nie cieszy się w Polsce dużą popularnością - ocenia Piotr Barełkowski, założyciel nieistniejącej już TV Biznes. - Trudno jest zbilansować przedsięwzięcie, docierając tylko do - jak się szacuje - około 100 tys. osób, dla których tematyka biznesowa jest ważna. Ponadto dziś wszelkie analizy giełdowe i ekonomiczne są dostępne w internecie. Tam koszty produkcji są mniejsze - mówi.

Jak dodaje, niezależne, małe spółki nie są w stanie udźwignąć i zbilansować takiego przedsięwzięcia, a większe szanse mają one w holdingach.

Przypomnijmy, że spółka z grupy z Tier Investment zainwestuje też w nowy kanał News 24, którego produkcja ma zostać uruchomiona do końca stycznia 2022.

(MNIE, 03.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.