Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piosenka z "Czterech pancernych i psa" motywem przewodnim reklamy "World of Tanks"

"World of Tanks" to jedna z najpopularniejszych gier online w Polsce i na świecie (screen Youtube.com/Papaya Films)

Kampania reklamowa gry "World of Tanks" została wyprodukowana przez Papaya Films.

Kampanię gry oparto na teledyskowym spocie do nowej wersji utworu „Deszcze niespokojne” z serialu „Czterej pancerni i pies”. Wideo skierowane do młodych odbiorców pojawi się przede wszystkim w przestrzeni digitalowej, w tym na TikToku. Producent gry, firma Wargaming, planuje działania promocyjne z zaangażowaniem czołowych postaci tej platformy. Oprócz tego w wybranych rozgłośniach radiowych pojawią się również spoty w wersji audio. Film został wyprodukowany na przez Papaya Films. Za jego reżyserię odpowiada Arkadiusz Nowakowski.

"World of Tanks" to jedna z najpopularniejszych gier online w Polsce i na świecie. Jego twórcy odnotowali ponad 160 mln instalacji (4,6 mln graczy na polskim rynku). Założona w 1998 roku firma Wargaming jest jednym z liderów wśród producentów gier. Zatrudnia ponad 5500 pracowników w biurach na całym świecie, a w jej tytuły gra 200 mln graczy na wszystkich najważniejszych platformach sprzętowych. Wiodącym tytułem producenta jest "World of Tanks".

(AMS, 22.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.