Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" i "Tygodnik do Rzeczy" poprawiły sprzedaż we wrześniu

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" we wrześniu wyniosła 93 149 egz. (fot. materiały prasowe)

We wrześniu 2021 roku wzrosła sprzedaż "Polityki" i "Tygodnika do Rzeczy" w porównaniu z wrześniem 2020 roku.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) we wrześniu wyniosła 93 149 egz., co oznacza wzrost o 0,8 proc. 

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał średnio 70 819 egz. (spadek o 3,4 proc.), "Sieci" (Fratria) - 33 144 egz. (spadek o 13,3 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 28 912 egz. (wzrost o 5,3 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 23 442 egz. (spadek o 9,7 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 20 681 egz. (spadek o 11,4 proc.), "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 13 748 egz. (spadek o 1,9 proc.).

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 82 194 egz. (spadek o 6,7 proc.), a tygodnika z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) - 192 664 egz. (spadek o 6,9 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(KOZ, 18.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.