Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel liderami social media w 180heartbeats + JvM

180heartbeats + Jung v Matt wzmocniła kompetencje social media, zatrudniając nowe osoby. Od lewej: Michał Kaliściak i Sylwia Rytel (fot. Michał Murawski)

180heartbeats + Jung v Matt wzmocniła kompetencje social media, zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów - Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Kaźmierczak odchodzi, by rozwijać własny projekt.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation pracuje w 180heartbeats + JvM od pięciu lat i jest z agencją związany od początku swojej kariery zawodowej. Realizował projekty m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry's, Husqvarna.

Kampanie, w których odpowiadał za social media, zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager, mają rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social mediach. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + JvM, ma 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbarku oraz Mattel.

W 180heartbeats + JvM będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji, oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).

Nowe role i struktura zespołu social media mają wzmacniać specjalizację 180heartbeats + JvM w zakresie social mediów. Podlegająca Agnieszce Gozdek -  strategy director & partner w 180heartbeats + JvM - para nowych menedżerów otrzymała zadanie rozwijania doświadczeń konsumentów w social mediach dla klientów agencji (którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry's, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES).

Natomiast Dawid Kaźmierczak, social media & PR director, po 1,5 roku pracy w agencji, z końcem listopada kończy współpracę i chce się zaangażować we własny projekt. Dział PR będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk - head of PR - oraz Joanna Bauer, junior PR specialist.

(AMS, 16.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.