Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Naty przeprowadzi kampanię m.st. Warszawy w mediach społecznościowych

Miasto nie podało, czego będą dotyczyły działania promocyjne (fot. Unsplash.com)

Agencja reklamowa Grupa Naty wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjnych dla m. st. Warszawy w mediach społecznościowych - na Instagramie, Facebooku i YouTube.

Działania będą wykorzystywały Facebook Ad i Google Ads, w wypadku tego drugiego narzędzia agencja skupi się na promocji miasta na YouTube. Wartość zamówienia to 300 tys. zł netto. W przetargu na kampanię wzięły udział dwie firmy. Kryteriami oceny była koncepcja strategiczna prowadzenia działań (65 proc. oceny) i cena (35 proc.).

(KAP, 10.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.