Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektorka marketingu, odchodzi z Grupy Żywiec
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk za marketing Grupy Żywiec odpowiadała przez dwa lata (screen z Ueps.org.rs)
Zarząd Grupy Żywiec w komunikacie giełdowym poinformował, że 19 listopada Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, członkini zarządu i dyrektorka marketingu, rezygnuje z obu funkcji.
Grupa Żywiec jeszcze nie podaje, kto po odejściu Malczewskiej-Błaszczuk przejmie zarządzanie marketingiem.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk za marketing Grupy Żywiec odpowiadała od października 2019 roku. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która odeszła z zarządu Grupy Żywiec, ponieważ awansowała na senior director global international brands w Grupie Heineken.
Wcześniej Malczewska-Błaszczuk pracowała w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken. Zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w Heineken Serbia i Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Wcześniej pełniła funkcje zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec, w tym menedżerki ds. marketingu marki Tatra, marek regionalnych i innowacji, a także menedżerki ds. trade marketingu. Ponadto przez 10 lat była związana z firmą Coca-Cola Poland Services.
(AMS, 08.11.2021)