Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową szefową marketingu Grupy Żywiec

Od października za marketing Grupy Żywiec odpowiada Katarzyna Malczewska-Błaszczuk (screen z Ueps.org.rs)
Dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec została Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską.
We wrześniu Małgorzata Lubelska przestała pełnić funkcję dyrektor ds. marketingu i odeszła z zarządu Grupy Żywiec, ponieważ awansowała na senior director global international brands w Grupie Heineken.
Od października za marketing Grupy Żywiec odpowiada Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, która w ostatnich latach pracowała w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken. Zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w Heineken Serbia i Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Wcześniej pełniła funkcje zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec, w tym marketing managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji, a także managera ds. trade marketingu. Ponadto przez 10 lat była związana z firmą Coca-Cola Poland Services.
(IKO, 28.10.2019)
