Discovery+ ma 20 mln subskrypcji
Discovery+ niedawno zadebiutował w Kanadzie i na Filipinach (screen Discoveryplus.co.uk)
Na koniec trzeciego kwartału br. liczba subskrybentów serwisu Discovery+ osiągnęła 20 mln. W porównaniu z poprzednim kwartałem wzrosła o 3 mln.
Całkowite przychody koncernu Discovery, który w przyszłym roku połączy się z WarnerMedia, w porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku urosły o 23 proc. i wyniosły 3,15 mld dol. Przychody z reklam w Stanach Zjednoczonych wzrosły o 5 proc., z dystrybucji o 21 proc. Przychody z reklam międzynarodowych o 28 proc. (z dystrybucji międzynarodowej o 21 proc.). Zysk netto wyniósł 156 mln dol.
Discovery+ niedawno zadebiutował w Kanadzie i na Filipinach. Niedługo wkroczy do Ameryki Południowej oraz do niektórych krajów azjatyckich.
(MAC, 05.11.2021)