Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery+ ma 20 mln subskrypcji

Discovery+ niedawno zadebiutował w Kanadzie i na Filipinach (screen Discoveryplus.co.uk)

Na koniec trzeciego kwartału br. liczba subskrybentów serwisu Discovery+ osiągnęła 20 mln. W porównaniu z poprzednim kwartałem wzrosła o 3 mln.

Całkowite przychody koncernu Discovery, który w przyszłym roku połączy się z WarnerMedia, w porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku urosły o 23 proc. i wyniosły 3,15 mld dol. Przychody z reklam w Stanach Zjednoczonych wzrosły o 5 proc., z dystrybucji o 21 proc. Przychody z reklam międzynarodowych o 28 proc. (z dystrybucji międzynarodowej o 21 proc.). Zysk netto wyniósł 156 mln dol.

Discovery+ niedawno zadebiutował w Kanadzie i na Filipinach. Niedługo wkroczy do Ameryki Południowej oraz do niektórych krajów azjatyckich.

(MAC, 05.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.