W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poufnarozmowa.com ujawnia jak rząd odpowiada "łobuzom z Wyborczej"

"Tomek wyślij to tym łobuzom z Wyborczej dziś ok?" - miał napisać Michał Dworczyk do szefa Centrum Informacyjnego Rządu (fot. Jakub Kamiński/East News)

Wyciekły kolejne maile ze skrzynki Michała Dworczyka, szefa Kancelarii Premiera. Ujawniają jak przygotowywano odpowiedź dla "Gazety Wyborczej" ws. pomijania jej w rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej koronawirusa. Dziennikarz "GW" Wojciech Czuchnowski potwierdza, że odpowiedź jaką dostał zgadza się z korespondencją jaką ujawniono.

Serwis Poufnarozmowa.com opublikował w poniedziałek maile z 6 kwietnia 2020 roku. Dotyczą pytań zadanych przez dziennikarza "GW" Wojciecha Czuchnowskiego, który chciał ustalić, dlaczego jego gazeta jest jedynym dziennikiem pomijanym w rządowej kampanii informacyjnej związanej z Covid-19 i na czyje polecenie tak się dzieje. 

Tomasz Matynia, szef Centrum Informacyjnego Rządu, przesłał treść odpowiedzi na pytania Czuchnowskiego do Michała Dworczyka, rzecznika rządu Piotra Müllera, Mariusza Chłopika i Tomasza Filla. Można przeczytać w niej m.in., że "nie zostało wydane żadne polecenie o pomijaniu jakichkolwiek mediów, a ich dobór opiera się na analizie dotarcia, wiarygodności i skuteczności informowania".

"Bardzo ładnie :) ja bym w to szedł" - skomentował Michał Dworczyk. Rzecznik rządu odpisał: "Jedziemy z nimi!", Fill - "Brawo!", a Chłopik - "Good". "Tomek wyślij to tym łobuzom z Wyborczej dziś ok?" - napisał w kolejnej wiadomości Dworczyk.

"Mój mail cytowany przez poufnarozmowa.com jest oczywiście prawdziwy, odpowiedź rzecznika rządu, chociaż chamska i kłamliwa,również..." - napisał w poniedziałek na Twitterze Wojciech Czuchnowski.

(KOZ, 01.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.