Fundacja DKMS z kampanią #10za10 tworzoną we współpracy z DDOB
Agencja DDOB była odpowiedzialna m.in. za dobór influencerów, którzy biorą udział w kampanii społecznej (screen Instagram/Dodoknitter)
W ramach kampanii #10za10 dziesięciu influencerów namawia swoich obserwatorów do zarejestrowania się w bazie potencjalnych dawców szpiku Fundacji DKMS. Przygotowaniem kampanii zajmuje się Agencja DDOB.
W kampanii biorą udział: Ola Kot, Kasia Szklarczyk, Majkelso, Ania Bardowska, Olga Kalicka, Karol Kłos, Łukasz Podliński, Mikołaj Sondej, Dodoknitter i Hania Es, którzy podjęli się wyzwania zachęcenia co najmniej 10 tys. osób do rejestracji w bazie dawców szpiku. Aby tego dokonać, tworzą 10-sekundowe filmiki dostępne zarówno na ich instastories, jak i w postach na profilach. Aby zarejestrować się w bazie Fundacji DKMS, wystarczy wejść na stronę Dkms.pl/10za10.
(KAP, 29.10.2021)