Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Outriders z filmem pokazującym drogę migrantów do Europy

Dziennikarze Outriders pracowali w siedmiu krajach, m.in. Libanie, Niemczech i Litwie (screen: YouTube/Outriders)

Na YouTube jest już dostępny film "#WizaDonikąd", wyprodukowany przez Outriders. Projekt pokazuje drogę migrantów, którzy chcą dotrzeć do Europy. Film udostępniono w trzech wersjach językowych, a od dziś będzie go można oglądać też z napisami w języku angielskim.

Zbierając materiały do filmu dziennikarze Outriders pracowali w siedmiu krajach, m.in. Libanie, Niemczech i Litwie. - Naszym nadrzędnym celem było pokazanie, że ludzie na polsko-białoruskiej granicy nie biorą się znikąd. Zdecydowaliśmy się pojechać do tych krajów, żeby udowodnić, że to nie jest jeden szlak. Chcieliśmy pokazać cały ten mechanizm - mówi "Pressowi" reporterka Karolina Baca-Pogorzelska z Outriders. I dodaje: - W tym projekcie chodzi też o oczywiście o jego jak najszerszy zasięg. Włożyliśmy w ten film dużo pracy i serca. Po to tłumaczymy go na kilka języków (rosyjski, polski, arabski, od dziś też angielski, a nie jest wykluczony hiszpański), żeby dotrzeć do jak największego grona odbiorców.

Partnerem filmu "#WizaDonikąd" jest Gazeta.pl, która była odpowiedzialna m.in. za promowanie go na swojej stronie głównej.

- Dzielimy się tym materiałem z każdym, kto go chce udostępnić, bo jest on w domenie publicznej. Oczekujemy tylko podania autora - podkreśla Baca-Pogorzelska.

Outriders to serwis poświęcony sprawom międzynarodowym. Funkcjonuje jako spółka not for profit. W 2017 roku zespół serwisu otrzymał Grand Press Digital za innowacyjne podejście w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej.

(MNIE, 19.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.