Średnio 827 tys. widzów serialu "Chyłka - inwigilacja" w TVN
Główną rolę w serialu gra Magdalena Cielecka (fot. materiały prasowe)
Średnio 827 tys. widzów oglądało w TVN serial kryminalny "Chyłka - inwigilacja", o 195 tys. mniej, niż emitowany rok temu serial "Chyłka - kasacja".
Produkcję można było śledzić w poniedziałki o 21.30, od 6 września do 11 października. TVN, pokazując "Chyłkę - inwigilację", miał średnio 7,28 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 2 (13,65 proc.) i Polsat (8,49 proc.), a więcej od TVP 1 (1,74 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem 7,49 proc. również przegrywał z TVP 2 (11,66 proc.) i Polsatem (7,54 proc.), ale wygrywał z TVP 1 (1 proc.).
TVN z reklam przy serialu "Chyłka - inwigilacja", według danych cennikowych, uzyskał 7,2 mln zł.
Serial "Chyłka - inwigilacja", czwarty sezon serialu o losach adwokatki Joanny Chyłki, był emitowany w poniedziałki o 21.30. Poprzednie dwie części pokazywano o tej samej porze, ale we wtorki.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 14.10.2021)