Euvic Media pracuje dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Kampania KPRM ma dotyczyć zwalczania wirusa COVID-19 (fot. Jakub Kaminski/East News)
Euvic Media wygrała przetarg na przygotowanie kampanii społeczno-informacyjnej dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM).
Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów w internecie. Tematyka działań reklamowych związana jest z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem wirusa COVID-19.
W kampanii mają być wykorzystane media społecznościowe, m.in. Facebook, Instagram, a także serwis YouTube, LinkedIn i reklamy display. Ma ona być realizowana do końca roku 2021 roku.
Będzie to kolejna rządowa kampania, która dotyczyć będzie epidemii COVID-19 - wcześniej była zrealizowana przez agencję Artegence kampania zachęcająca do szczepień z udziałem Cezarego Pazury i Sławomira Orzechowskiego, a potem jej kontynuacja pod hasem "Ostatnia prosta", w której brało udział ok. 50 ambasadorów (m.in. piłkarze z kadry narodowej, reprezentanci i reprezentantki Polski w siatkówce, Robert Kubica, Otylia Jędrzejczak, Andrzej Bargiel, Maciej Musiał).
(AMS, 13.10.2021)