Dział: PRASA

Dodano: Październik 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl daje czytelnikom dostęp do tekstów „New York Timesa”

Materiały z „New York Timesa” publikowane przez „Wyborczą” będą obejmowały szeroki zakres tematyczny (fot. materiały prasowe)

Czytelnicy „Gazety Wyborczej” mają dostęp do najnowszych tekstów „New York Timesa” wybranych przez redakcję i przetłumaczonych na język polski. Publikacje „NYT” będą się pojawiać na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Wyborczej” dzięki umowie licencyjnej.

Dzięki porozumieniu z „New York Timesem" czytelnicy „Wyborczej” i prenumeratorzy jej cyfrowego wydania mają od października br. dostęp do przełożonych na polski tekstów amerykańskiego dziennika. Codziennie 20 redaktorek i redaktorów „Wyborczej” decyduje, które spośród 120 tekstów z „New York Timesa” ukażą się na łamach obu wydań – internetowego i papierowego. Już przez pierwszy pilotażowy tydzień codziennie w „Wyborczej” ukazywało się od 6 do 10 publikacji, wszystkie przetłumaczone na polski i opatrzone adnotacją, że pochodzą z „New York Timesa”.
 
Teksty będą ukazywać się w wielu różnych działach „Wyborczej”. Materiały z „New York Timesa” publikowane przez „Wyborczą” będą obejmowały szeroki zakres tematyczny - od kultury i lifestyle’u, poprzez politykę światową i amerykańską oraz gospodarkę, aż po reportaże.
 
Publikacja materiałów z „New York Timesa” to sposób na poszerzenie oferty subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej”.
 
Na koniec czerwca 2021 roku "Gazeta Wyborcza" miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych. To daje jej pozycję lidera wśród prasowych biznesów subskrypcyjnych w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce.  

(11.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.