PGE startuje z kampanią „Prowadzimy w zielonej zmianie”
Na potrzeby kampanii PGE powstało sześć spotów reklamowych (fot. materiały prasowe)
Aktualnej strategii marki PGE - opartej na haśle „Prowadzimy w zielonej zmianie” - towarzyszy nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa. W reklamach głos zabierają zwierzęta, których gatunki występują w Polsce.
W ramach kampanii powstały cztery różne spoty wizerunkowe, w których zwierzęta rozmawiają o farmach wiatrowych, fotowoltaicznych i offshore. A także dwa spoty produktowe, w których zwierzęta rozmawiają o e-usługach.
Spoty wizerunkowe będą emitowane w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat News, TVP VOD, Polsat Box, YouTube, pakietach kontekstowych wideo, a także na ekranach przy kasach PKP IC (132 ekrany w całej Polsce).
Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej PGE SA, od 15 października wystartuje kampania sprzedażowa PGE Obrót, która potrwa do 14 listopada. Będzie emitowana w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat News, TVP VOD, Polsat Box, YouTube, pakietach kontekstowych video. Zaplanowano także emisję banerowych reklam w serwisach i mediach społecznościowych, a także ekspozycje reklam całostronicowych w tytułach prasowych.
Produkcję i postprodukcję spotów powierzono studiu Orka. Ich reżyserem jest Maciej Kozłowski. W spotach wykorzystane zostały ujęcia farmy wiatrowej Skoczykłody oraz farmy fotowoltaicznej Góra Żar - należących do PGE.
Publicis Worldwide Polska przygotowała strategię komunikacji, identyfikację wizualną i format kreatywny. Działania PR prowadzone są przez agencję Publicis Consultants.
(AMS, 01.10.2021)