Automarket zachęca do kupna auta w kampanii "Bez niepotrzeb"
(screen Youtube.com/Automarket)
Pod hasłem "Bez niepotrzeb" wystartowała kampania promująca Automarket.pl (PKO PB) - platformę do sprzedaży online samochodów nowych i używanych.
Celem kampanii ma być wzrost rozpoznawalności platformy Automarket.pl. Tytułowymi "niepotrzebami" są obawy towarzyszące zakupowi auta, związane z wysokim kosztem zakupu samochodów nowych, niepewnym stanem technicznym samochodów używanych, setkami godzin poszukiwań czy kłopotliwymi formalnościami.
Kampania digitalowa "Bez niepotrzeb" potrwa do 30 listopada, obejmuje spoty wideo emitowane na YouTube i platformach VOD oraz banery digital. Za pozycjonowanie marki odpowiada agencja Artegence, strategię i koncept kreatywny przygotowała natomiast agencja Cheil Poland. Spot wyprodukowało studio filmowe Dynamo Film. Za wykonanie części mediaplanu odpowiada zespół marketingu Automarket.pl, druga część realizowana jest przy wsparciu Havas Media.
(AMS, 01.10.2021)