Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowe 680 tys. zł dla Radia 357. Aż 33 tys. patronów

Radio 357 rozpoczęło nadawanie w styczniu 2021 roku (fot. Darek Kawka)

Radio 357 miesięcznie może liczyć na ponad 680 tys. zł wsparcia finansowego od 33 tys. patronów. Jest to kolejny rekord w historii stacji. Przez prawie rok działalności zebrano łącznie prawie 7 mln zł.

Do pobicia kolejnego rekordu przez Radio 357 doszło na tydzień przed rocznicą uruchomienia zbiórki przez rozgłośnię.  

Dla porównania, Radio Nowy Świat może liczyć na 604 tys. zł miesięcznego wsparcia od 29 tys. patronów. Po ponad roku działalności RNŚ zebrało prawie 12 mln zł. 

W wysokości miesięcznego finansowania 357 wyprzedziło RNŚ już na początku maja tego roku. Udało się to osiągnąć m.in. za sprawą emisji pierwszego "Polskiego Topu", który nadano 3 maja. Audycja cieszyła się największym zainteresowaniem spośród wszystkich programów od startu nadawania. Tego dnia radia słuchano na 262 tys. urządzeń. 

W połowie maja Radio 357 ogłosiło cel na Patronite.pl - 725 tys. zł miesięcznych wpłat. Pozyskane środki mają zostać przeznaczone na stworzenie platformy podcastowej oraz na rozwój treści wideo (transmisji online oraz nagrań ze studia emisyjnego). Do osiągnięcia tego celu brakuje 44 tys. zł.

Radio 357 rozpoczęło nadawanie w styczniu 2021 roku. 

(BAE, 29.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.