Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt

Agnieszka Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats + Jung v Matt.

Agnieszka Gozdek jako strategy director & partner dołączyła do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Powierzono jej m.in. zadanie rozwijania kompetencji w zakresie strategii marki w postępującej cyfryzacji w marketingu.

Agnieszka Gozdek powiększy grono partnerów, które tworzą: Marcin Gaworski, chief executive officer, Magdalena Kazanowska, managing director i Mikołaj Sadowski, chief creative officer.

Wraz z zespołami kreacji, social media & PR oraz technologii Gozdek będzie odpowiadać za strategię marki. - Skutecznie potrafimy łączyć strategię, kreację, technologię, social media i PR, dlatego zależy nam na kontynuowaniu tej drogi z jeszcze większymi efektami dla marek - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Wiele marek stoi obecnie przed wyzwaniem cyfryzacji. Wierzymy, że z naszymi kompetencjami oraz doświadczeniem Agnieszki, która jest jedną z najlepszych specjalistek w branży, jesteśmy na to wyzwanie odpowiednio przygotowani.

- Wierzę, że komunikacja holistyczna z digitalem, mediami społecznościowymi, doświadczeniem marki, kreatywną technologią i dobrym pomysłem kreatywnym, przynosi markom rozwiązania nie tylko spektakularne, ale i celne, od których szybciej bije serce - dodaje Agnieszka Gozdek. - 180heartbeats jest agencją oferującą klientom jakość w tych obszarach, więc dla mnie oznacza to ciekawe możliwości i rozwój.

Agnieszka Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym w pracy dla największych marek. Wcześniej była m.in. strategy director w agencjach Isobar i Grey oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera. Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play, i kuchni Ikea Metod, za którą otrzymała złote Effie. Effie dostały również jej kampanie dla Škody i Providenta. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela.

(AMS, 29.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.