Narodowe Forum Muzyki szuka firmy do automatyzacji działań marketingowych
Narodowe Forum Muzyki powstało w 2014 roku. Teraz chce zautomatyzować marketing (fot. Wikimedia/Łukasz Rejchart)
Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu poszukuje firmy, która zapewni mu oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych.
NFM oczekuje, że oprogramowanie zidentyfikuje potencjalnych klientów forum poprzez wykorzystanie danych dotyczących zainteresowań klientów, czynników demograficznych i czynności podejmowanych na danej stronie internetowej. Ma następnie przekazywać ofertę marketingową forum, wykorzystując również informacje o ostatnich zakupach i przeglądanych wydarzeniach online. Umowa na korzystanie z licencji zostanie podpisana na dwa lata.
Głównym kryterium wyboru oferty jest cena. Oferty można składać do 28 września br. poprzez należący do NFM miniportal.
(KAP, 22.09.2021)