Diageo z kampanią społeczną, która zwiększa wiedzę klientów o alkoholu
Diageo w ramach DrinkIQ zadaje pytanie: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?" (fot. materiały prasowe)
Producent alkoholi Diageo uruchomił akcję pod hasłem DrinkIQ. Jej celem jest dyskusja na temat tego, co się liczy w czasie picia alkoholu. To najnowsza odsłona kampanii, której pierwsza edycja odbyła się w 2010 roku.
Za stworzenie spójnej kampanii opartej na działaniach edukacyjnych odpowiedzialna jest agencja marketingowa - albo albo. Jest ona odpowiedzialna za strategię komunikacji na kanałach social media marki oraz wdrożenie działań zwiększających konwersję na stronę internetową. Kampania stanowi część długofalowej strategii spółki, która do 2030 roku chce dotrzeć do miliarda konsumentów z przesłaniem na temat odpowiedzialnego picia napojów alkoholowych.
W ramach kampanii będą realizowane moduły warsztatowe, kursy oraz quizy. Zapowiedziano również działania z zakresu influencer marketingu. W portfolio Diageo znajdują się m.in. Johnnie Walker, J&B, Baileys i Guinnes.
(KAP, 21.09.2021)