Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprawa Skórzyńskiego potwierdza autentyczność maili ze skrzynki Dworczyka

"Nie wiem kto miał być adresatem tego maila, z pewnością nie ja" - napisał Krzysztof Skórzyńśki (fot. materiały prasowe)

Szef Kancelarii Premiera Michał Dworczyk wysłał do dziennikarza TVN Krzysztofa Skórzyńskiego odpowiedzi na pytania Bianki Mikołajewskiej z Oko.press. Chciał, by ten je skonsultował. "Nigdy nie wymieniałem w tej sprawie maili z ministrem Dworczykiem" - odpowiada Skórzyński, ale potwierdza, że mail trafił do jego skrzynki pocztowej. To świadczy o tym, że tzw. afera mailowa dotyczy faktycznie wysyłanych maili, a nie spreparowanej korespondencji. 

Do sieci trafiły kolejne wiadomości, które miały wyciec z prywatnej skrzynki mailowej Michała Dworczyka. Tym razem korespondencja pochodzi z października i listopada 2019 roku. Wynika z niej, ze dyrektor Centrum Informacyjnego Rządu Tomasz Matynia 24 października 2019 roku wysłał Michałowi Dworczykowi pytania wicenaczelnej Oko.press Bianki Mikołajewskiej dotyczące Dworczyka i propozycję odpowiedzi na nie. Mikołajewska pytała m.in. o wynagrodzenie Dworczyka, jego wydatki i korzystanie ze służbowego samochodu. Bianka Mikołajewska potwierdza "Press", że były to jej pytania.

4 listopada 2019 roku Michał Dworczyk przesłał korespondencję z Matynią na prywatny adres mailowy dziennikarza TVN Krzysztofa Skórzyńskiego z pytaniem "Tylko do Twojej wiadomości - co sądzisz o propozycjach odpowiedzi?".

"Nigdy nie wymieniałem w tej sprawie maili z ministrem Dworczykiem" - napisał Krzysztof Skórzyński w oświadczeniu, które zamieścił na Twitterze. "Nigdy także, w żaden, podkreślam - w żaden sposób - nie »doradzałem« ani ministrowi Dworczykowi, ani jakiemukolwiek innemu politykowi, w jakiejkolwiek sprawie! Podkreślam - NIGDY! Byłoby to niedopuszczalne i nie do zaakceptowania. Nie wiem kto miał być adresatem tego maila, z pewnością nie ja. Mail ten był jednym z ponad 26 tys. nieprzeczytanych w mojej skrzynce" - czytamy w oświadczeniu Krzysztofa Skórzyńskiego. 

Jest to pierwsze pośrednie potwierdzenie autentyczności ujawnianych maili ze skrzynki mailowej Michała Dworczyka. Dotychczas uważano, że mogą być spreparowane.

(KOZ, 17.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.