Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w sierpniu Naszemiasto.pl pierwszym serwisem z informacjami regionalnymi i lokalnymi

W sierpniu serwis Naszemiasto.pl odwiedziło 8,83 mln internautów (screen Naszemiasto.pl)

Serwis Naszemiasto.pl (Polska Press), mimo spadku liczby użytkowników, utrzymuje pozycję lidera zestawienia serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi.

Serwis Naszemiasto.pl (Polska Press), mimo spadku liczby użytkowników, utrzymuje pozycję lidera zestawienia serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi.

Jak wynika z badania Mediapanel, w sierpniu serwis Naszemiasto.pl (Polska Press) odwiedziło 8,83 mln internautów (spadek w stosunku do lipca o 4,49 proc.). Dalej w zestawieniu serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 8,34 mln (spadek o 0,25 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 6,59 mln (wzrost o 5,47 proc.), Se.pl (ZPR Media) - 5,43 mln (spadek o 4,21 proc.), Fakt.pl (RASP) - 5,17 mln (spadek o 1,45 proc.), Dziennikzachodni.pl (Polska Press) - 2,79 mln (wzrost o 5,03 proc.), Pomorska.pl (Polska Press) - 2,75 mln (spadek o 16,66 proc.), Wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 2,64 mln (spadek o 3,11 proc.), Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,42 mln (wzrost o 2,74 proc.), Gazetawroclawska.pl (Polska Press) - 2,15 mln (w zeszłym miesiącu poniżej progu).

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 15.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.