Kaufland świętuje 20 lat na polskim rynku ogólnopolską kampanią reklamową
(screen YouTube.com/Kaufland)
Firma Kaufland obchodzi w tym roku 20-lecie obecności na polskim rynku. W związku z tym uruchomiła kampanię "20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.
W ramach kampanii powstał spot, w którym poznajemy młodą kobietę i oglądamy, jak zmieniło się jej życie przez ostatnie 20 lat. W reklamie wykorzystano utwór Roya Orbisona pt. "You Got It". Firma zapowiada, że w nadchodzących miesiącach zadebiutują kolejne kreacje wideo, które będą przedstawiały m.in. pracowników sklepów, jak i partnerów biznesowych. Emisja spotów będzie miała miejsce w telewizji, w muzycznych i filmowych serwisach streamingowych, radiu oraz kinach. Cała kampania potrwa do końca października. Prowadzone będą również działania outdooru - w większych polskich miastach pojawią się billboardy, jak i reklamy na autobusach miejskich.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Firma Feelmovie stworzyła spoty. Zakupem mediów zajęła się The Media Insight.
(KAP, 10.09.2021)