Michał Kaczmarski z działu subskrypcji "Wyborczej" na dyrektora w Inforze
Michał Kaczmarski w Inforze będzie odpowiadał za obszar e-commerce i kanał sprzedaży digital (fot. archiwum prywatne)
Michał Kaczmarski, dotychczasowy zastępca szefa działu subskrypcji "Gazety Wyborczej", przeszedł do Inforu. Objął stanowisko dyrektora e-commerce.
W Inforze Michał Kaczmarski będzie odpowiadał za obszar e-commerce i kanał sprzedaży digital.
W "Gazecie Wyborczej" pracował przez ostatnich siedem lat. Niemal od początku w zespole Danuty Breguły (odeszła w lutym) budował biznes subskrypcyjny "Gazety Wyborczej". Był odpowiedzialny m.in. za pomysł, wdrożenie, pozyskanie dofinansowania z funduszu Google DNI na narzędzie Harmony, pozwalające osiągać wyższe przychody cyfrowe dzięki lepszemu wykorzystaniu danych o użytkownikach.
(BAE, 02.09.2021)