Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w lipcu Se.pl na czele zestawienia serwisów dzienników ogólnopolskich

W lipcu serwis Se.pl odwiedziło 10,37 mln internautów (screen Se.pl)

Serwis internetowy "Super Expressu" w lipcu był ponownie liderem zestawienia serwisów dzienników ogólnopolskich. Największy wzrost liczby użytkowników zanotował Fakt.pl.

Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu serwis Se.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 10,37 mln internautów (spadek o 1,44 proc. względem czerwca 2021). Dalej znalazły się: Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 9,74 mln (wzrost o 16,63 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 7,84 mln (spadek o 6,02 proc.), Rp.pl (Gremi Media) - 3,49 mln (spadek o 1,74 proc.), Gazetaprawna.pl (Infor) - 3,09 mln (wzrost o 14,49 proc.), Dziennik.pl (Infor) - 2,70 mln (wzrost o 13,09 proc.), Wyborcza.biz (Agora) - 1,60 mln (spadek o 39,82 proc.), Polskatimes.pl (Polska Press) - 1,48 mln (spadek o 12,51 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 1,47 mln (spadek o 15,11 proc.), Forsal.pl (Infor Biznes) - 1,43 mln (wzrost o 5,71 proc.), Pb.pl (Bonnier) - 0,76 mln (spadek o 5,75 proc.) i Parkiet.com (Gremi Media) - 0,23 mln (spadek o 22,95 proc.).

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 26.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.