Tomasz Świtała nowym customer experience directorem w Spacecamp
Tomasz Świtała ostatnio pracowął w Cheil Poland (fot. materiały prasowe)
Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) jako customer experience director.
Świtała ma nadzorować dział User Experience i współpracować z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę Customer Experience Intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.
- Połączenie ekspertów Spacecamp z obszaru badań konsumenckich, customer experience, strategii digitalowych i komunikacyjnych umożliwi jeszcze skuteczniejsze doradzanie naszym klientom przy podejmowaniu efektywnych decyzji marketingowych – komentuje Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp.
Świtała pracował dla takich marek, jak Amazon, eBay, Reebok, Samsung, Energizer, Hankook, Merck, 4F, CEDC i PKO, m.in. w Cheil Poland, WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacecamp ma wzmocnić ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.
(AMS, 24.08.2021)