Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla
Agencja Havas Media obsługiwała markę Red Bull między 2007 a 2019 rokiem (fot. Jesper Brouwers/Unsplash)
Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki Red Bull. Przetarg dotyczył dziewięciu rynków Europy Środkowo-Wschodniej, Wspólnoty Niepodległych Państw i krajów bałtyckich.
Jest to powrót marki do współpracy z agencją, która obsługiwała ją między 2007 a 2019 rokiem. Havas Media zajmie się kompleksowym planowaniem, optymalizacją i zakupem wszystkich mediów. Za prowadzenie przetargu odpowiedzialny był polski oddział Havas Media i Renata Wasiak-Sosnowski, CEO agencji. Za obsługę klienta odpowiedzialny będzie zespół Beaty Orwiszewskiej, business unit managing partner w Havas Media.
Havas będzie odpowiadał za media na terenie Polski, krajów bałtyckich, Bułgarii, Grecji, Gruzji, Azerbejdżanu i Kazachstanu.
(KAP, 10.08.2021)