Borowski i Kawa przejęli 100 proc. udziałów McCann Poland
Wojciech Borowski został jednym z dwóch współwłaścicieli McCann Poland (screen Youtube.com/ FNI POLAND)
Polski oddział sieci McCann, McCann Poland, został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann. Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland, i Krzysztof Kawa, group CFO McCann Poland przejęli 100 proc. jej udziałów.
Agencja ma działać pod niezmienioną nazwą McCann Poland i utrzymać dotychczasową obsługę sieciowych klientów (jak. m.in. Coca-Cola czy L'Oréal), a także dostęp do międzynarodowych zasobów sieci McCann. - Będąc częścią globalnej sieci McCann, nadal mamy dostęp dla naszych klientów do rozległych zasobów McCann Worldgroup, umożliwiając tym samym właściwe wsparcie dla rozwoju ich biznesów - zapewniał Wojciech Borowski. I dodał: - Wierzymy, że bardziej elastyczny nowy model funkcjonowania agencji otwiera przed nami i naszymi klientami nowe możliwości dynamicznego rozwoju.
McCann Poland zatrudnia ponad 100 osób, w jej portfolio jest 35 klientów, w tym m.in. Coca-Cola, Opel, L'Oréal, Philips, Mastercard, Novartis, Sandoz czy GSK.
To kolejny przypadek, kiedy polscy menedżerowie przejęli udziały w sieciowych agencjach - pod koniec 2019 roku Kinga Grzelewska, managing partner i creative director w MullenLowe Warsaw, Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media Hub i Robert Winiarski, financial director grupy MullenLowe, zostali większościowymi udziałowcami spółek z grupy MullenLowe.
(AMS, 09.08.2021)