Trzy firmy produkcyjne będą pracować dla Eobuwie.pl
Eobuwie.pl ma w ofercie wyroby ponad 400 marek (fot. materiały prasowe)
Właściciel marki Eobuwie.pl wybrał trzy studia filmowe do długofalowej współpracy.
- W ramach aktualnego przetargu wybraliśmy trzy strategiczne z naszego punktu widzenia domy produkcyjne: Papaya Films, Oto Film i Truskavka - potwierdziła Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu Eobuwie.pl. - Jesteśmy na etapie finalizowania umów o współpracy na czas nieokreślony.
Eobuwie.pl to sklep internetowy z butami i akcesoriami obuwniczymi. Większościowym udziałowcem Eobuwie.pl jest Grupa CCC, do której należy także Modivo. Przy realizacji poprzednich kampanii Eobuwie.pl, CCC współpracowało m.in. ze Sputnikiem, a Modivo z domem produkcyjnym Truskavka.
(AMS, 04.08.2021)