180heartbeats + Jung v Matt wzmocniła dział client service
Dział client service 180heartbeats + Jung v Matt powiększył się o Agatę Roszczyk, Dominikę Tymińską i Magdalenę Gałaszewską (fot. materiały prasowe)
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt zatrudniła do działu client service Dominikę Tymińską, Magdalenę Gałaszewską i Agatę Roszczyk.
Dominika Tymińska została senior account executive i dołączyła do zespołu pracującego dla marki GLO. W reklamie pracuje od ośmiu lat - ostatnio w Saatchi & Saatchi. Pierwsze kroki stawiała w eventach, potem zdobywała doświadczenie w koordynacji projektów digital marketingu. Pracowała dla takich klientów jak Allegro, Notino, BaByliss Paris, a także marek z branży FMCG.
Magdalena Gałaszewska jako account executive wzmocniła zespół obsługujący Google. Pracę w reklamie rozpoczęła pięć lat temu w agencji marketingowej Communication Unlimited, a potem przeszła do Grupy K2. Pracowała dla takich marek jak Suzuki, Heineken, Dziki Sad, CEDC, Netflix, Orlen, Centrum Nauki Kopernik.
Natomiast Agata Roszczyk jako account executive dołączyła do zespołu pracującego dla Red Bull Mobile, nowego klienta agencji. W reklamie pracuje ponad 2,5 roku, zaczynała w McCann Worldgroup, gdzie obsługiwała takich klientów jak KFC, Starbucks i Dr. Schaer.
Dział client service 180heartbeats + Jung v Matt liczy obecnie dziewięć osób. Jego pracę koordynuje Magdalena Kozanowska, dyrektorka zarządzająca.
(AMS, 03.08.2021)