Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier AG przejmie od Axel Springer udziały w mediach. Oprócz USA, Niemiec i Polski

Obie firmy będą nadal udziałowcami w polskiej spółce Ringier Axel Spriger Polska (fot. Piotr Molecki/East News)

Szwajcarski wydawca Ringier AG nabywa wszystkie udziały Axel Springer na Węgrzech, w Serbii, Słowacji oraz w krajach bałtyckich: Estonii, Łotwie i Litwa. Obie firmy pozostaną nadal udziałowcami w polskiej spółce Ringier Axel Spriger Polska, a na Słowacji założyciel firmy pozostanie udziałowcem mniejszościowym.

Ringier AG zapowiada kontynuację międzynarodowej strategii rozwoju i inwestycji w obszarze rynków cyfrowych i marek medialnych. Planuje także wzmocnić swoją dotychczasową działalność w Rumunii i Bułgarii. 

"Przejęcie udziałów Axel Springer na Węgrzech, w Serbii, Słowacji i krajach bałtyckich jest kamieniem milowym w rozwoju naszej działalności. Ta transakcja jest potwierdzeniem naszego wieloletniego zaangażowania w byciu nowoczesnym inwestorem medialnym w Europie Wschodniej. Portfolio w tych krajach wzmocni ekosystem Ringera, ponadto Serbia, Słowacja i Węgry stanowią dobrą podstawę do rozszerzenia naszej strategii w zakresie cyfrowych mediów sportowych" - powiedział w komunikacie Marc Walder, dyrektor generalny Ringier AG. 

W ramach swojej strategii rozwoju Axel Springer skoncentruje się na cyfrowym biznesie na głównych rynkach strategicznych w segmencie News Media w Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Polsce. Firma zamierza stać się światowym liderem w dziedzinie dziennikarstwa cyfrowego i ogłoszeń cyfrowych.

Jako joint venture Axel Springer i Ringier skoncentrują teraz swoje działania wyłącznie na rynku polskim. Marki Dekan pozostanie CEO wspólnego przedsięwzięcia firm.

Oficjalne nabycie akcji powinno nastąpić jeszcze w 2021 roku. Realizacja transakcji wymaga zgody właściwych lokalnych organów antymonopolowych. Obie strony zobowiązały się do zachowania w tajemnicy ceny sprzedaży oraz wyceny przejmowanych części spółek.

(BAE, 29.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.