Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: najczęściej cytowane media to: Onet, TVN 24 i WP.pl

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 44 614 przekazów (fot. Roman Kraft/Unsplash)

Według raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, w czerwcu najczęściej powoływano się na Onet.

Onet w maju cytowany był niemal 4,5 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się TVN 24, na który powoływano się 3,1 tys. razy. Za nim uplasował się portal WP.pl z liczbą 3,1 tys. cytowań.

TVN 24 (3143 cytowania), drugi w rankingu ogólnym, znalazł się na pierwszym miejscu spośród stacji telewizyjnych. Kolejne są: Polsat News (1591) i TVP Info (1401), na którą często powoływano się w związku z szefem resortu zdrowia Adamem Niedzielskim, komentującym na antenie aktualne dane epidemiczne.

Spośród stacji radiowych kolejny miesiąc liderem jest RMF FM (2664). Drugie miejsce zajmuje Radio Zet (1457), trzecie - Radio Plus (1227), które odnotowało największy skok w rankingu ogólnym w stosunku do maja br., bo o siedem pozycji. Wzrost liczby cytowań tej stacji to m.in. efekt słów ministra zdrowia Adama Niedzielskiego, który podkreślał na antenie, że skala nowych przypadków nie przełoży się, tak jak w poprzednich falach epidemii, na liczbę hospitalizacji i zgonów.

Największą liczbę cytowań wśród portali internetowych miały w maju: Onet (4462), WP.pl (3139) i Interia.pl (1650).

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe to: "Rzeczpospolita" (2713), "Dziennik Gazeta Prawna" (1925), który w rankingu ogólnym poprawił pozycję o pięć oczek, publikując m.in. rozmowę z Przemysławem Czarnkiem, szefem MEiN, o planach rozpoczęcia roku szkolnego we wrześniu w kontekście trwającej pandemii, i "Gazeta Wyborcza" (1812).

W zestawieniu tygodników i dwutygodników na czele były: "Wprost" (430), "Sieci" (359) i "Polityka" (281), która uplasowała się o pięć pozycji wyżej niż miesiąc wcześniej.

W kategorii miesięczników i dwumiesięczników największą liczbę wzmianek odnotowano w przypadku: "Perspektyw" (297), "Forbesa" (225) i "Pressu" (160).

Najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym jest utrzymujące tę pozycję od początku roku Radio Wrocław (140). Za nim są: "Dziennik Zachodni" (96) i "Gazeta Krakowska" (89).

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 44 614 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

(KRY, 27.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.