Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Canal+ wprowadziła tani pakiet z telewizją

Pakiet Entry+ zawiera podstawowe kanały telewizyjne (fot. Pixabay.com)

Platforma Canal+ ruszyła ze sprzedażą pakietu Entry+ z kanałami telewizyjnymi za 9,99 zł miesięcznie.

Entry+ to podstawowe naziemne stacje telewizyjne, satelitarne kanały niekodowane oraz stacje tematyczne Canal+, np. Ale kino+, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo i MiniMini+.

Piotr Kaniowski, rzecznik Canal+, nie zgadza się ze zdaniem, że dotychczas platforma Canal+ kojarzyła się głównie z pakietami premium.

- W naszej ofercie mamy bardzo dużo różnorodnych pakietów, w zróżnicowanych cenach, z kanałami Canal+ i bez Canal+ - mówi "Pressowi".

Jak tłumaczy, nowy zestaw kanałów to promocja skierowana do widzów, którzy poszukują podstawowych stacji telewizyjnych w niskiej cenie.

 - Wyróżnikiem pakietu jest dostęp do kanałów tematycznych Canal+, dostęp do serwisu Canal+ online oraz krótki okres zobowiązania (12 miesięcy - przyp. red.) - wyjaśnia Kaniowski.

Platforma nie komentuje, jakich wyników sprzedażowych Entry+ oczekuje.

Konkurencyjny Cyfrowy Polsat oferował wcześniej podobny tani pakiet - Mini HD za niecałe 10 zł miesięcznie. Obecnie najtańszy zestaw telewizyjny u tego operatora kosztuje 20 zł.

(MNIE, 21.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.