MediaCom zakończyła 2020 rok zyskiem mimo mniejszych przychodów
Zysk agencji był wyższy o 53 proc. względem 2019 roku (fot. Pixabay.com)
Należąca do GroupM agencja mediowa MediaCom Warszawa (grupa kapitałowa WPP) w 2020 roku wypracowała 2,8 mln zł zysku – wynika ze sprawozdania spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym.
Zysk agencji był wyższy o 53 proc. względem roku 2019 (wypracowany zysk przeznaczono w całości na wypłatę dywidendy). Jednocześnie Mediacom Warszawa zakończyła 2020 rok z przychodami wynoszącymi 723,7 mln zł, co oznacza spadek o 10,6 proc. Agencja podaje, że ze względu na pandemię koronawirusa spadły przychody ze sprzedaży związane z prowadzeniem kampanii wykorzystujących tradycyjne media, co zostało częściowo złagodzone zwiększoną sprzedażą kampanii internetowych.
Na koniec 2020 roku MediaCom zatrudniała 265 osób, czyli o dwie mniej, niż rok wcześniej.
(IKO, 19.07.2021)