Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Medonet współtworzy kwartalnik "Newsweek Zdrowie"

"Newsweek Zdrowie" jest częścią portfolio działu Newsweek Brand Extension w Ringier Axel Springer Polska

7 lipca na rynek trafił nowy numer kwartalnika "Newsweek Zdrowie", który powstał we współpracy z Medonet.pl. To pierwsze wydanie magazynu przygotowane przez obie redakcje. 

W bieżącym wydaniu, obok autorskich materiałów opracowanych przez redakcję "Newsweek Zdrowie", będzie m.in. omówienie Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2021, czyli badania na temat zdrowia Polaków, przeprowadzonego przez Medonet.

- Chcemy pokazać, że internet i prasa mogą się skutecznie uzupełniać, w dalszej perspektywie naszej współpracy pojawi się wspólna oferta sprzedażowa dla partnerów reklamowych – mówi Iwona Zabielska-Stadnik, redaktorka naczelna "Newsweek Zdrowie".

"Newsweek Zdrowie" obok magazynów "Psychologia", "Psychologia Dziecka" i "Psychologia Nastolatka", stanowi część portfolio działu Newsweek Brand Extension w Ringier Axel Springer Polska. Kwartalnik "Newsweek Zdrowie" kosztuje 16,99 zł. Oprócz salonów prasowych można go czytać dzięki subskrypcjom Newsweek.pl i Mediaklub.pl.

Według danych Mediapanelu w maju br. serwis Medonet.pl odwiedziło 10,38 mln użytkowników.

(BAE, 07.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.