Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne odejścia z "Głosu Wielkopolskiego"

Poznańska "Gazeta Wyborcza" uważa, że exodus pracowników z "Głosu Wielkopolskiego" spowodowany jest przejęciem Polska Press przez Orlen (fot. Piotr Molecki/East News)

Z "Głosu Wielkopolskiego" (Polska Press) odchodzą kolejni pracownicy. Zdecydowali się na to wydawca serwisu dziennika, szefowa magazynu i dodatków, a także szef działu foto. 

Jak donosi poznańska "Gazeta Wyborcza", z "Głosu Wielkopolskiego" z końcem czerwca postanowili odejść m.in.: Katarzyna Sklepik, szefowa magazynu i dodatków, Zbigniew Snusz, wydawca online "Głosu", a także dwoje dziennikarzy z oddziałów lokalnych oraz jedna osoba z marketingu. W czerwcu pracę zakończyła też doświadczona dziennikarka Bogna Kisiel, a jeszcze w maju na odejście zdecydował się Grzegorz Dembiński, szef działu foto. Ponadto, jak pisaliśmy, redakcję "Głosu" w ostatnim czasie opuścili m.in. Łukasz Cieśla, Błażej Dąbkowski, Marta Danielewicz, Mikołaj Woźniak i Norbert Kowalski, a z pisania felietonów dla gazety zrezygnowała była wicenaczelna Kamilla Placko-Wozińska, zaznaczając, że nie chce przykładać się "do niszczenia gazet przez spółkę Obajtek - Kania”.

Zdaniem Wojciecha Wybranowskiego, który w czerwcu został redaktorem naczelnym "Głosu", część wymienionych przez "GW" odejść była zapowiedziana, zanim zaczął kierować tytułem - tak miało być w przypadku Bogny Kisiel i Grzegorza Dembińskiego. - Co do rzekomego odejścia dwóch dziennikarzy w terenie, to naturalny proces, że gdy ktoś dostaje lepiej płatną, a spokojniejszą pracę, to ją zmienia. Każdy z tych odchodzących chce z nami dalej współpracować, tyle że w luźniejszym wymiarze czasu. I z obojgiem będziemy podpisywać nowe umowy - zapewnia Wybranowski.

Ostatnio do "Głosu Wielkopolskiego" byli rekrutowani nowi pracownicy. "Przyszło dużo młodych ludzi bez doświadczenia, którzy choć są pracowici, trzeba prowadzić ich za rękę". "Niestety, część z nich nie ma pojęcia o warsztacie dziennikarskim. Nawet w czasach internetu i gazety online trzeba znać jakieś podstawy" - powiedział dziennikarz "Głosu", z którym rozmawiała "Wyborcza". 

Wojciech Wybranowski przyznaje, że zatrudnił młodych ludzi w "Głosie", i zapewnia, że nie ma wątpliwości co do ich kompetencji. - Każdy z tych niespełna trzydziestolatków jest sto razy więcej wart niż cała konkurencyjna redakcja poznańskiej "Wyborczej" razem wzięta - mówi "Press" Wybranowski. 

Nowy naczelny "Głosu" zaznacza, że planuje dalej powiększać skład redakcji, a lada moment otwierają kolejny oddział serwisu Nasze Miasto w Wielkopolsce.

15 lipca nowym wicenaczelnym "Głosu" zostanie Marcin Wątrobiński, prawnik bez doświadczenia dziennikarskiego.

(BAE, 07.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.