Mariola Kucharska szefową e-commerce w Ringier Axel Springer Polska
Mariola Kucharska odpowiada za zarządzanie operacyjne i za kreowanie wizji rozwoju kanału e-commerce (fot. materiały prasowe)
Mariola Kucharska została dyrektorką e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła Mateusza Łukianiuka, który rozstaje się z firmą.
Kucharska odpowiada za zarządzanie operacyjne i za kreowanie wizji rozwoju kanału e-commerce. Kieruje zespołami działającymi w obszarze e-commerce, czyli serwisami Skąpiec, Opineo, Moneteasy, Lamoda, Content Commerce. Do jej zadań należy określanie strategii i celów biznesowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań, wdrażanie nowych rozwiązań dla podnoszenia efektywności platformy e-commerce, a także bieżąca analiza rynku, konkurencji i trendów w obszarze e-commerce.
Kucharska przez ostatnie trzy lata pracowała w Agorze jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce (odpowiadała za wdrożenie strategii, stworzenie nowych produktów oraz ich monetyzację). W latach 2015-2018 zajmowała się rozwojem produktowo-biznesowym serwisów z portfolio Wirtualnej Polski.
(IKO, 06.07.2021)