Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Gazeta Polska Codziennie” zmienia wydanie weekendowe

Naczelny „Gazety Polskiej Codziennie” Tomasz Sakiewicz stawia na bogatszy dodatek kulturalny w weekend i rozwój cyfrowych subskrypcji (screen: YouTube/Gazeta Polska VD)

Od 2 lipca „Gazeta Polska Codziennie” zawiera poszerzony do 16 stron cykliczny dodatek telewizyjny.

- Poza dodatkiem telewizyjnym będzie dużo więcej o kulturze, zarówno tej komercyjnej, jak i wyższej. To część szerszych zmian. Miesiąc temu wprowadziliśmy nowy layout. Robimy gazetę bardziej czytelną pod względem graficznym. Od kiedy wybuchł COVID-19, mocno propagujemy prenumeratę elektroniczną. Jeśli chodzi o tygodnik „Gazeta Polska”, to prenumerata elektroniczna wzrosła nam dziesięciokrotnie. Mamy zdecydowanie więcej prenumerat elektronicznych od papierowych - wyjaśnia Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny dziennika oraz tygodnika „Gazeta Polska”.

(BKS, 05.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.