Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: Onet, RMF FM i TVN 24 to najczęściej cytowane media

Na "Press" powoływano się w maju 140 razy (fot. John Schnobrich/Unsplash.com)

Według raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów najczęściej cytowany w maju był Onet.

Na portal powoływano się w maju 4,5 tys. razy, na drugi w zestawieniu RMF FM - prawie 4,4 tys. TVN 24, który znalazł się na trzecim miejscu, cytowano 2,9 tys. razy, m.in. informując o śmierci Rafała Poniatowskiego, jednego z pierwszych reporterów zatrudnionych w stacji.

TVN 24 jest także na pierwszym miejscu zestawienia najczęściej cytowanych stacji telewizyjnych (2916 wzmianek). Tuż za nim znalazły się: Polsat News (1723) i TVN (910).

Spośród stacji radiowych kolejny miesiąc najbardziej opiniotwórczy jest RMF FM (4370). Drugie miejsce zajmuje Radio Zet (1686). Trzeci w rankingu Program I Polskiego Radia (946) odnotował największy skok w stosunku do poprzedniego miesiąca - o osiem pozycji. 


Największą liczbę cytowań wśród portali internetowych miały: Onet (4553), WP.pl (2710) i Interia.pl (1754).

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe w maju to: "Rzeczpospolita" (2209), "Gazeta Wyborcza" (1731) i "Super Express" (1523).

W zestawieniu tygodników i dwutygodników na czele były: "Wprost" (531 tys. wzmianek), "Sieci" (463) i "Newsweek" (225).

W kategorii miesięczników i dwumiesięczników największą liczbę wzmianek odnotowano w przypadku: "Forbesa" (188), "Press" (140) i "Twojego Stylu" (101).

Od stycznia 2021 roku niezmiennie najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym jest Radio Wrocław (174). Za nim są: Radio Kraków (135) i "Gazeta Krakowska" (124).

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 44 442 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

(KRY, 25.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.