Ogilvy znowu nominowana w Cannes, McCann z kolejnymi dwiema nominacjami

Drugą nominację do short listy McCann otrzymała za eksperymentalną reklamę "Ok, babcia" stworzoną dla Mastercard (screen YouTube.com/McCANN Poland)
Ogilvy Polska i Lego Polska otrzymały już trzecią nominację do nagrody podczas trwającego festiwalu Cannes Lions. Dwie kolejne nominacje zgarnęła agencja McCann.
Praca Ogilvy Polska i Lego Polska trafiła na short listę w kategorii Brand Experience and Activation Lions, gdzie otrzymała nominację w podkategorii Market Distruption.
Agencja reklamowa McCann otrzymała dwie kolejne nominacje do short listy. Jedną w kategorii Creative eCommerce Lions (Market Distruption) za kampanię "Safe Waze 2 Shop" dla Mastercad, którą zrealizowała wspólnie z McCann Canada.
Drugą nominację do short listy McCann otrzymała za eksperymentalną reklamę "Ok, babcia", także stworzoną dla Mastercard. Kampania została nominowana do short listy w kategorii Radio & Audio Lions (podkategoria Voice Activation). Za produkcję klipu odpowiedzialne było studio Shootme Visual Artists.
Zwycięzców poznamy już dziś.
(BAE, 24.06.2021)
