Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok Jump pomoże tiktokerom monetyzować swoją działalność

Ponad 3 mln osób otworzyło TikToka w przeglądarce w lutym 2021 roku, jak wynika z badania Megapanel (fot. materiały prasowe)

TikTok Jump to usługi i programy, do których linki twórcy będą mogli zamieszczać w publikowanych filmikach. Mają pomóc w łatwiejszym dzieleniu się treściami z innymi użytkownikami.

Po kliknięciu w link użytkownicy TikToka, nie opuszczając aplikacji, będą mogli wziąć udział w quizach, odkrywać narzędzia edukacyjne czy korzystać z bazy przepisów kulinarnych. Dzięki kompatybilności z HTML5 i minimalnej integracji technicznej Jumps mają być łatwe do wykorzystania.

- To oczywiście sposób na zatrzymanie użytkownika na TikToku. Ma to sens, bo sposób, w jaki zbudowana jest aplikacja, sprawia, że możemy spędzać w niej jeszcze więcej czasu, nie nudząc się - komentuje Karolina Kornacka, head of content and social media z agencji Kamikaze. - Dla osób, które na TikToku szukają wiedzy, a nie tylko rozrywki, Jumpy mają stanowić wartość dodaną. Tu pojawia się duża przestrzeń dla marek i partnerów, którzy korzystając z prostych narzędzi oferowanych przez TikToka, mogą wspierać swoje strony i biznesy - dodaje Kornacka.

Wprowadzenie funkcji Jump dobrze ocenia też Mateusz Buczkowski, marketing manager z Green Parrot. - Social commerce i monetyzacja działalności w mediach społecznościowych dzięki TikTok Jump będzie jeszcze łatwiejsza i bardziej wciągająca - mówi Buczkowski. - Dla wszystkich to świetny interes. Absolutny win-win-win. TikTok wydłuży sesje użytkowników i nie będzie wypuszczać ich do aplikacji zewnętrznych. Twórcy, tiktokerzy i marki będą w prosty sposób przekierowywać widzów do własnej gry, prosprzedażowej apki, sklepu online lub landing page'a. Widzowie mogą liczyć na nowe doświadczenia: rozrywkę, edukację, zakupy i głębsze interakcje z ulubionymi brandami lub influencerami - ocenia Buczkowski.

Wybrana grupa tiktokerów już korzysta z Jump, firma zapowiada stopniowe zwiększanie dostępności funkcji.

(KRY, 23.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.