Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok Jump pomoże tiktokerom monetyzować swoją działalność

Ponad 3 mln osób otworzyło TikToka w przeglądarce w lutym 2021 roku, jak wynika z badania Megapanel (fot. materiały prasowe)

TikTok Jump to usługi i programy, do których linki twórcy będą mogli zamieszczać w publikowanych filmikach. Mają pomóc w łatwiejszym dzieleniu się treściami z innymi użytkownikami.

Po kliknięciu w link użytkownicy TikToka, nie opuszczając aplikacji, będą mogli wziąć udział w quizach, odkrywać narzędzia edukacyjne czy korzystać z bazy przepisów kulinarnych. Dzięki kompatybilności z HTML5 i minimalnej integracji technicznej Jumps mają być łatwe do wykorzystania.

- To oczywiście sposób na zatrzymanie użytkownika na TikToku. Ma to sens, bo sposób, w jaki zbudowana jest aplikacja, sprawia, że możemy spędzać w niej jeszcze więcej czasu, nie nudząc się - komentuje Karolina Kornacka, head of content and social media z agencji Kamikaze. - Dla osób, które na TikToku szukają wiedzy, a nie tylko rozrywki, Jumpy mają stanowić wartość dodaną. Tu pojawia się duża przestrzeń dla marek i partnerów, którzy korzystając z prostych narzędzi oferowanych przez TikToka, mogą wspierać swoje strony i biznesy - dodaje Kornacka.

Wprowadzenie funkcji Jump dobrze ocenia też Mateusz Buczkowski, marketing manager z Green Parrot. - Social commerce i monetyzacja działalności w mediach społecznościowych dzięki TikTok Jump będzie jeszcze łatwiejsza i bardziej wciągająca - mówi Buczkowski. - Dla wszystkich to świetny interes. Absolutny win-win-win. TikTok wydłuży sesje użytkowników i nie będzie wypuszczać ich do aplikacji zewnętrznych. Twórcy, tiktokerzy i marki będą w prosty sposób przekierowywać widzów do własnej gry, prosprzedażowej apki, sklepu online lub landing page'a. Widzowie mogą liczyć na nowe doświadczenia: rozrywkę, edukację, zakupy i głębsze interakcje z ulubionymi brandami lub influencerami - ocenia Buczkowski.

Wybrana grupa tiktokerów już korzysta z Jump, firma zapowiada stopniowe zwiększanie dostępności funkcji.

(KRY, 23.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.