Ogilvy zdobyła brązowego Lwa w Cannes, Juice i McCann są na short liście
Kampania Ogilvy Polska i Lego Polska nawiązuje do problemów związanych z ochroną środowiska (fot. materiały prasowe)
Ogilvy Polska i Lego Polska zdobyły brązowego Lwa podczas trwającego festiwalu Cannes Lions. Doceniono ich projekt "Zielone instrukcje". Dwie inne prace z Polski - przygotowane przez Juice Wrocław i MacCann trafiły na short listy.
Kampania Ogilvy Polska i Lego Polska odpowiada wyzwaniom związanym z ochroną środowiska w naszym kraju. Działania polegały na dodaniu do popularnych zestawów Lego "zielonych instrukcji" pokazujących, jak zrobić z klocków ekologiczne zabawki, np. zmienić auta w hulajnogi, samoloty w pociągi elektryczne, a kopalnie w elektrownie wiatrowe.
Studio kreatywne Juice wraz z amerykańską firmą Bonfire VFX New York otrzymało nominację za projekt "Start with Connection" dla organizacji Partnership to End Addiction. Praca trafiła na short listę w kategorii Film Craft Lions (w podkategorii Animacja).
Z kolei praca "Chłopi 2050", czyli „Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej”, której pomysłodawcą jest agencja reklamowa McCann, otrzymała nominację do short listy w kategorii Entertainment Lions (podkategoria Audio Content). Słuchowisko zostało stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl.
Rozstrzygnięcia poznamy dziś podczas gali.
(BAE, 23.06.2021)